Meest gestelde vragen

Inloggen
Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Log in met jouw Regiostock username en password. Als je bent ingelogd is jouw naam links onderaan op de homepage zichtbaar. Beweeg met de muis over je naam en klik op ‘jouw account’. Klik op knop ‘account aanpassen’.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Log in met jouw Regiostock username en password. Als je bent ingelogd is jouw naam links onderaan op de homepage zichtbaar. Beweeg met de muis over je naam en klik op ‘jouw account’. Klik op knop ‘wachtwoord aanpassen’.

Hoe vraag ik mijn wachtwoord op?
Klik op ‘inloggen’ links onderaan op de homepage, zodat het inlogscherm geopend wordt. Klik vervolgens op de knop ‘wachtwoord vergeten’ onder de knop ‘inloggen’.

Zoeken
Hoe vind ik het beeld dat ik zoek?
Op de website van Regiostock kun je op twee manieren zoeken:

1. Snel - maak gebruik van de zoekbalk op de homepage door een trefwoord in te voeren
2. Uitgebreid - klik op de knop ‘uitgebreid zoeken’ onder de zoekbalk op de homepage en geef behalve een trefwoord extra beeldspecificaties aan, zoals de regio of de oriëntatie.

Niet kunnen vinden wat je zoekt? Mail gerust je vraag of zoekopdracht naar info@regiostock.nl en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Bestellen
Wat heb ik nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?
Om beelden te kunnen bestellen, dien je in te kunnen loggen met een Regiostock-account. Heb je nog geen account, dan kun je dat hier aanmaken.

Hoe kan ik bestellen?
Om een bestelling te kunnen plaatsen, voeg je het gewenste beeld toe aan je winkelmandje. Beweeg met je muis over het beeld in het zoekresultaat, zodat het winkelmandje zichtbaar wordt. Klik op het winkelmandje. Klik vervolgens op het winkelmandje rechts onderaan op de pagina. Controleer je bestelling. Voer eventueel een referentie in en klik op de groene bestelknop. Je wordt automatisch naar de betaalmodule doorgestuurd.

Downloaden
Hoe kan ik downloaden?
Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je per e-mail een bevestiging met een downloadlink. Klik op de link om de bestelling direct te downloaden.

Betalen
Welke betaalmogelijkheden accepteert Regiostock?
1. Bij Regiostock kun je gemakkelijk en eenvoudig betalen via iDeal.
2. Wil je liever achteraf betalen en een factuur ontvangen? Dat kan! Neem dan contact op met info@regiostock.nl.

Krijg ik mijn geld terug als ik het beeld niet gebruikt heb?
Bij Regiostock kun je beelden direct bestellen, betalen, downloaden en gebruiken. Zodra we jouw betaling hebben verwerkt, wordt je bestelling automatisch afgehandeld. Het is niet mogelijk om eenmaal verwerkte betalingen te crediteren.

Rechten
Moet ik toestemming aan de fotograaf vragen, voordat ik een beeld gebruik?
Wie beeld van een ander wil publiceren, heeft daarvoor toestemming nodig van de maker of zijn nabestaanden. Dat geldt ook bij (Nederlandse) stockfoto's. Nu is het zo dat als je een foto van Regiostock koopt, u het niet-exclusieve gebruik hiervoor rechtenvrij koopt. Dat betekent dat u geen toestemming meer hoeft te vragen aan de fotograaf.

Hoe zit het met portretrecht?
Niet ieder beeld kan zomaar voor iedere uiting gebruikt worden. Wanneer personen herkenbaar zijn afgebeeld, dan is er in het geval van publicatie vaak een modelvrijgave nodig.
Hou er rekening mee dat het portretrecht voor de meeste foto’s van Regiostock NIET geregeld is. Als het portretrecht wel is geregeld, dan wordt dit expliciet bij de foto vermeld.


Inloggen

Log hieronder in of maak een account aan.




Wachtwoord vergeten?
Account aanmaken

Uitgebreid zoeken


Formulier legen


Regio's

Alle

Model Released

Alle

Type

Fotograaf

Oriëntatie